Questions.

Det är frågor som jag vill få svar på.


Vad tycker ni om folk som är Homosexuella?


Strider det i mot religion och moral att vara homosexuell?


Tror ni att man är född till att vara homosexuell?


Hur skulle du som person reagera om din vän blir homosexuell?


Känner ni någon eller några som är homosexuella och är stolta över att vara homosexuell?


Tycker ni att det är rätt att homosexuella par adopterar ett barn från ett fattigt land?


Tycker du att personer som är homosexuella ska ha samma rättigheter som en heterosexuell person?


Tycker du att homosexuella ska kunna gifta sig inom alla religioner?


Att vara homosexuell är det något man borde skämmas för eller vara stolt över?


Vart tror du det finns flest homosexuella i länder som accepterar homosexuella eller i länder där det är helt oacceptabelt
att vara homosexuell?


Kommentarer
Postat av: Stefanhum

Du har inte svarat på bloggupgiften på temat.Titta på på temabeskrivningen på FC. ( låna någons annnan dator om det inte fungerar på din.)

2008-10-22 @ 11:14:21
URL: http://stefanshumblogg.blogg.se/
Postat av: Paulina

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 15:31:37
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0